Retourbeleid
Je kunt om welke reden dan ook binnen 30 dagen na het plaatsen van je bestelling retourneren.
Neem contact op met onze klantenservice om binnen deze periode een retourzending aan te vragen. Retourneer niet voordat u contact met ons heeft opgenomen, anders kan uw retourzending verloren gaan. We accepteren zowel terugbetalingsverzoeken als omruilingen (maat/kleur).
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen.
LET OP:
We rekenen bovenop de retourkosten die voor eigen rekening zijn €13 voor de retour verwerking in ons magazijn!
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering: intieme of sanitaire artikelen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen.
Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het item dat je hebt te retourneren en, zodra de retour is geaccepteerd, een aparte aankoop voor het nieuwe item te doen. We bieden echter soms gratis maatruilingen aan. Neem contact met ons op als het product dat je hebt besteld niet past, dan kunnen we kijken wat we kunnen doen. Ruilingen van varianten / kleuren / producten moeten door de klant zelf worden gedaan door te retourneren en opnieuw te bestellen.
Annuleringen
Annuleringen kunnen niet worden uitgevoerd omdat ons magazijn volledig geautomatiseerd is en we bijna 12 uur na bestelling verzendlabels kopen en producten doorsturen. De bestelling is al onderweg en de klant moet wachten tot het pakket arriveert en het dan aan ons retourneren zodra het pakket op hun adres is aangekomen. Wij staan klaar om te helpen.
Echter, soms kunnen we op het laatste moment adresgegevens, maten of varianten wijzigen. Als de klant merkt dat er iets niet klopt, moet hij zo snel mogelijk contact met ons opnemen.
Beschadigingen en problemen
Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het item defect, beschadigd is of als je het verkeerde item hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Vervolgens wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed op uw creditcard of origineel toegepast. betalingsmethode, binnen een bepaald aantal werkdagen.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank . Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit allemaal heeft gedaan en uw terugbetaling nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via klantenservice@simplymen.nl
Uitwisselingen (indien van toepassing):
Als u een artikel wilt ruilen, stuur ons dan een e-mail op klantenservice@simplymen.nl
Houd er rekening mee dat alle verzendkosten voor het retourneren voor jouw rekening zijn, ook rekenen we €13 voor de retour verwerking. We raden je sterk aan een traceerbare methode te gebruiken om je retourzending te versturen.
Verzending:
Als u uw product wilt retourneren, neemt u contact met ons op via klantenservice@simplymen.nl voor retourinstructies.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
We raden je sterk aan om een traceerbare methode te gebruiken om je retourzending te versturen.